Hur snabbt fick ni reaktion på inbjudningskorten?
Vi skickade ut en kort save the date video via email for nagra veckor sen och forvantade oss inga reaktioner alls men blev helt overraskade med alla reaktioner. Inom 3 dagar hade vi fatt svar fran de allra flesta (ca 80 personer) som bade grattade och redan meddelade att de kommer. Det var naturligtvis jattekul pa alla satt och varmde vara hjartan men absolut inget vi hade vantat oss - speciellt eftersom det bara var en save the date och inget man behover svara pa.
Jag fick lite daligt samvete nar jag laste din trad och tankte tillbaka pa alla brollopsinbjudningar jag sjalv fatt och inte svarat pa direkt. Sjalvklart har jag blivit superglad over dem men har vantat att svara till jag verkligen kollat upp att det funkar med datum, bokat resa (i vassa fall) etc. Jag forstar nu att avsandarna har suttit hemma och vantat pa att svar ska trilla in och alla ska vara lika glada och exalterade over brollpet som brudparet sjalva men tror inte att antal svarsdagar behover ha nagot alls att gora med hur glada och forvantansfulla gasterna ar. For mig har det i alla fall absolut inte varit sa utan jag har lagt in en reminder i kalendern om sista OSA och sett till att svara i god tid innan dess bara. I framtiden kommer jag att vara snabbare med det for att undvika den som bjuder in kanner som du!
Jag tror att enda anledningen till att vi fick sa manga svar direkt var att det var utskickat via email och darmed sa enkelt och naturligt for mottagarna att svara direkt.
Jag forstar att det hade varit roligare med mer respons men tror inte att du ska oroa dig for mycket over det. Naturligtvis tycker alla era nara och kara att det ska bli superkul att fira er dag med er!