FrökenMäkelä skrev 2013-04-11 08:33:33 följande:
Ge dig, mitt inlägg var inte ens riktat till dig!!
Och var ens i mitt första inlägg klandrar jag BT???!!!!
Skrev att jag inte har lust att ställa upp i fler tävlingar och det är det enda som rör BT men det var ingen anklagelse mot dem.
Det är du som tolkar in att jag säger att
du klandrar BT, jag har inte gjort det. Jag har inte citerat dig och jag har inte skrivit ditt nick i mitt inlägg vilket jag alltid gör om jag pratar med någon speciell. (eller tja möjligtvis med undantag när man sitter två personer i en konversation under en längre stund i samma tråd då och inga andra är där)
Det är ett allmänt diskussionsinlägg inte riktat till någon alls utan bara en positiv upplevelse ställd mot två negativa, och några funderingar.
Jag riktade inte mitt första inlägg till dig utan det var ett inlägg i diskussionen om ifall det är problem att få priset när man vinner en tävling här. Det var du som valde att svara tillbaka till mig.
Jag berättade om mina erfarenheter då jag vunnit ett par tävlingar och aldrig haft några problem, och om det har varit något så har det fixas snabbt och enkelt så att jag inte har uppfattat det som ett problem.
Jag spekulerade också i om det kan ha varit så att BT haft mina priser hos sig och skickat dom själva och det därför inte varit något problem, mot att sponsorn skulle ha skickat era vinster själva och att det kanske är där det brustit. Men det är fortfarande inte riktat mot dig och jag har inte sagt att just du klandrar BT. Det var rent allmänt tänkt.
Sen citerar du mig och skriver att BT inte svarat när du skrivit. Och det håller jag ju med om att det är dåligt av dom.
Men det är ingen idé att bli arg på
mig för att jag inte förstod att du faktiskt skrivit till BT också utan att få svar.
Så vad ska jag ge mig med?
Att ha en åsikt?
Att säga att det inte har varit några problem för mig?
Att svara dig när du citerar mig och riktar inläggen direkt mot mig?
Ta ett djupt andetag och läs om.
Jag är inte arg, jag säger inte att du har fel. Jag försökte bara ge en annan synpunkt då det annars lätt hade kunnat bli "BT skickar aldrig ut vinsterna i sina tävlingar"-tråden efter ett tag här om bara dom som inte fått sina priser hade fått svara.