6 juli 2013
Hej alla brudar,
Jag har inte sett någon tråd för oss som gifter oss den 6 juli 2013. Finns det någon annan här som väntar på samma datum som mig?
Hur långt har ni kommit i planeringen och hur kommer ert bröllop gå till?
Hej alla brudar,
Jag har inte sett någon tråd för oss som gifter oss den 6 juli 2013. Finns det någon annan här som väntar på samma datum som mig?
Hur långt har ni kommit i planeringen och hur kommer ert bröllop gå till?
Vi står mellan 2 lokaler kajskjul 8 eller nääs slott/lekhuset. vill helst vara på kajskjul 8 men de kan inte lämna besked än pga deras sommar verksamhet så därför preliminär bokade vi nääs slott. Får nog svar 3/3 av kajskjul 8 =)
hur långt har du kommit med planeringen?
många gäster?
Vilket tema har ni?
Vi gifter oss också 6/7, på Gunnebo slott i Mölndal utanför Göteborg. Kul att se hur det går för alla andra som längtar efter samma dag! :)
Hej! Det närmar sig nu med stormsteg! 94 dagar kvar!!
Börjar bli lite nervös, beställde mina ringar igår, men ännu inte hittat en bra florist. Annars känns det lugnt. Själva?
Hej! Jag har missat denna tråden, var bortrest den veckan det var som mest drag här men nu vart det lite liv igen såg jag! Vi gifter oss också 6 juli. Blir ett borgerligt bröllop i Råå söder om Helsingborg. 70-75 gäster på både vigsel och fest. Håller just nu att planera maten, kommer att bli buffé. En sak vi funderat över är om vi ska ha efterrätt efter middagen eller om vi ska servera tårtan direkt. Hur ska ni göra?
Hej här kommer en til
Vi har kommit så här långt:
Vi skickade ut inbjudningskort den 14 februari
Kyrka (Vårdsberg Linköping)
Lokal
Präst
Våra kläder
Min bror kommer att spela i kyrkan och nu väntar vi på och se om hans kompis vill sjunga
Fotograf
Hår och smink
Presenter till tärna, bestman och toastmade (Tärnan får klänningen)
Tysklandsresan bokad (åker den 9 maj)
Hotell till den 6 juli
Har beställt från firande.se våra dekorationer till borden
Har precis fyllt i om hinderspröving och namnbyte
Psalmer och solosånger
Sen tror jag inte det var så mycke mer.
Kul att få följa er andra som har samma datum. Och sen håller jag tummarna att vi alla får ett helt underbart väder med sol och lagom med värme.