• Zandraaa

Hur tidigt köpte ska ni köpa era Ringar?

Snart bara 3 månader kvar för mig och min sambo tills det är våran dag. Men när kan man börja kolla på ring? Eller kolla har man ju gjort ett tag. Men när är för tidigt att köpa? När köpte ni eller ska köpa? :)

• Svar på tråden Hur tidigt köpte ska ni köpa era Ringar?
  • sommaren13

Jag köpte mina ringar i nov och jag gifter mig i augusti. Så det är nog olika  

• CoG

Vi köpte ringarna i aug och gifter oss i juli....

• FrökenMäkelä

Ca. 1år tidigare. Hittat ringen jag ville verkligen ha och med kampanjer/erbjudande i butik och att man sålde guld till dem så fick jag ringen för nästan halva priset så då slog jag till och fick ringen jag ville ha till det priset jag var villig och hade budget till att betala för den.

• Tilda93

Beställde min vigselring 15 dec och ska i dag åka och kolla på den. Men tänker ta med mig den hem när förlovningsringarna har blivit upputtsade och fixa. Alltså någon vecka innan bröllopet :) Vi gifter oss 7juni :)

• lenuz

Vi har bestämt oss och kommer att köpa våra ringar nästa vecka, vi gifter oss i Augusti.

• Pagnie
    Zandraaa skrev 2013-02-15 08:45:39 följande:
    Snart bara 3 månader kvar för mig och min sambo tills det är våran dag. Men när kan man börja kolla på ring? Eller kolla har man ju gjort ett tag. Men när är för tidigt att köpa? När köpte ni eller ska köpa? :)
    hämtade ut min i början av januari och vi gifter oss i juli.
  • Emmalinnea

Våran ringar är färdiga nu, hämtade dom i måndags och vi gifter oss 8 juni.

• Kroatien2013

Köpte o feb bröllop i juni

Svar på tråden Hur tidigt köpte ska ni köpa era Ringar?