• Zandraaa

Hur tidigt köpte ska ni köpa era Ringar?

Snart bara 3 månader kvar för mig och min sambo tills det är våran dag. Men när kan man börja kolla på ring? Eller kolla har man ju gjort ett tag. Men när är för tidigt att köpa? När köpte ni eller ska köpa? :)

• Svar på tråden Hur tidigt köpte ska ni köpa era Ringar?
  • Augusti13

Fick min ring i januari, gifter oss i augusti. Så det är ju bara för er att köpa nu, skulle jag tro :)

• Annamolly

Vi har tittat runt lite men har inte hittat nagot som ar 100% annu. Vi gifter oss is Juni.

2013.06.22 Samos, Grekland
  • jimmyojennifer

Började kolla runt och prova 1 ½ år innan ungefär. Hade bestämt mig 1 år innan. Provade den i butik några gånger till och köpte sedan ringer i oktober, vi gifter oss i juli. Så lite drygt 8 månader innan.

Den har provats några gånger hemma också efter det hihi, den är ju så vacker!

• Tuvestam

Jag har fått min farfars förlovningsring som vi hade som mall när vi förlovade oss och jag har lämnat in den för förminskning och gravering och ska hämta den i april och vi gifter oss i Juni.

• dellelgarin

Gifter oss i juni och har haft min ring hemma sedan i november, det var specialpris och kändes dumt att vänta när jag ändå hade bestämt mig, fästmannens skall förhoppningsvis beställas i helgen.

• Zandraaa

Oj va många som svarade :) tack. Ja som de känns nu så verkar det alldeles lagom att beställa. Har hittat den jag vill ha tror jag och sambon med. OCh nu har dom extra pris i den butiken. Så blir nog att beställa veckan som kommer :D

• SingingFantacia

Fick hem min från Canada i December gifter mig i Augusti

• anicay

jag designar min egen ring. beställde den i januari, får hämta ut den i mitten av april. bröllop i juni.

• MariaochDaniel

Det är inte för tidigt att köpa nu. Min ring behövde beställas minst en månad i förväg tex.
    Jag beställde min för en månad sedan, gifter mig i juni och ringen kommer om 5 dagar!!! Längtar!!!! =)

• stormhelen

Våra ringar blev färdiga i förrgår, åkte då iväg och hämtade dem. Så då blev det 7 månader och 1 dag till godo innan bröllopet. 

• Principisessan

min ring var inköpt 6 månader innan. slog till när vi hittade det jag ville ha. hans betalas och beställs en månad innan, dvs nu till lön. 

• jimsan78

Vi tänkte egentligen vänta med att köpa ringarna ills det "började närma sig". Men så en dag när vi ändå hade vägarna förbi affären så gick vi in och tittade. Blev stormförtjusta i ringarna så vi beställde direkt! Vilket innebar att vi beställde ringarna ca sju månader innan bröllopet ska äga rum.

• diaboli

jag köpte min ring från swarovski för en månad sedan och vi gifter oss i juli =)

• Helchem

Beställde min ring för snart 2 veckor sedan så den ska vara klar om 2-4 veckor Glad
    Och då vi gifter oss den 31 augusti så blir det väl ca 6 månader innan.....

Svar på tråden Hur tidigt köpte ska ni köpa era Ringar?