• kärlekensbrudpar

Snälla tips på kärlekslåtar vill jag ha söker så kan ge till en solist!

• Svar på tråden Snälla tips på kärlekslåtar vill jag ha söker så kan ge till en solist!
  • SingingFantacia
    kärlekensbrudpar skrev 2013-02-15 18:30:45 följande:
    the story också en ny bra låt Gladtack!
    The story är en av mina favoriter.
    Ganska svår att sjunga så solisten behöver en skolad röst som har stort omfång.
  • säker

Min absoluta favorit är: Forever yours av Michael W.Smith. Den skulle jag helst av allt vilja dansa brudvals till eller gå upp för altaret till. Såååå fin! 

Sen är ju: The day before you av Matthew West riktigt fin!  

• kärlekensbrudpar

Tack så mycket!! :)

• Siri

Var på bröllop förra sommaren och då var det en tjej som sjöng en fantastiskt fin låt som heter "Will You love me still"! :) Hon hade skrivit låten själv. Texten var underbar!! :) Den har lagts upp på Youtube nu:

• kärlekensbrudpar

siri fick inte upp video klippet :/

• sophiebus

lägger till denna som fawo =) många bra tips

• GravidMammaBrud

Jag o min blivande man ska ha en trubadur och ev en solosångerska på vårat bröllop. Vi har lite alternativ musiksmak men vi vill iaf att våran solosångerska ska framföra "Uti vår hage", underbar folkvisa. Trubaduren ska få framföra Kiss-I was made for lovin´you, Drängarna- Sanningen och Om du vill bli min fru. Magnus Uggla- Astrologen, några covers som bl a Ultima Thule gjort- I will stay (helt underbar låt) Baby, baby. Little red riding hood. Top Cats Baby doll är ju fantastisk men för svår för våran trubadur tyvärr. Solosångerskan ska få sjunga några Timotej låtar med-Stormande hav, Het och Kom. Det är mina tips.

• GravidMammaBrud

Finns ju massa fina äldre låtar med, rock-låtar. "Love potion nr 9", Stand by me etc. Tina Turner-simply the best är jättefin också!

• Sarah646

Elton John- Your Song

Bruno Mars- Marry You

• kärlekensbrudpar

Tack säker oj vad fin den låten var!!!

• kärlekensbrudpar

Tack alla! lagt till alla på min spotifay och känner mig fram Solig

Svar på tråden Snälla tips på kärlekslåtar vill jag ha söker så kan ge till en solist!