Inlägg från: Anonym (besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (besviken)

lönlöst att göra nytt test?

jag och sambon har försökt skaffa barn, inte försökt någon evighet men ett par månader utan att plussa.. har de tidigare månaderna förstått att det inte skulle va nåt, men så denna månad känndes det verkligen annrlunda, har inte alls mått som jag brukar och var nästan säker på att nu måste det va något! och otålig som jag är så var jag och köpte ett test nu 5 dagar innan bim och på förpackningen står det stort på framsidan att man ska kunna testa en vecka innan bim. det  har nu gått 2 dagar till från det misslyckade testet och nu funderar jag på om det kan ha varit för tidigt att testa iaf? vad tror ni? ska man göra ett nytt eller ska man lita på förpackningen..? vill så gärna men blir så ledsen på alla negativa resultat...

• Svar på tråden lönlöst att göra nytt test?
  • Anonym (besviken)

har aldrig använt det märket på test men när man är så otålig blev jag mest glad att det fanns ett man kunde testa innan, för annars tycker jag alltid det brukar va från bim och inget innan. även om jag tyckte att det lät konstigt. 
    jag har haft plåster under ca 6 år men slutade med dem för ett år sen (lite mer kanske t.o.m) så tycker inte de borde påverka längre? eller kan de fortförande göra det?

• Anonym (besviken)

och tack för svaren, behöver nog få tankarna ur systemer mest.. och är skönt med någon "opartisk" persons tankar. sambon ställer ju upp och pratar och så, men han är posetiv mest för att göra mig glad igen och inte nödvändigtvis för han tror att allt kommer lösa sig. så tack så mycket! uppskattar verkligen ärliga åsikter

• Anonym (besviken)

tackar för allas svar, rör sig så mycket i hjärnan nu så behövde få lite info från andra som sagt, ni är till stor hjälp!
    och på sätt och vis trodde jag väl inte det skulle plussa, men när det stod en vecka innan på förpckningen så tog ivern över. men får lugna mig ett par dar nu då o se vad som händer.
    men inte ska väl iaf p-plåstrena påverka längre när det är ett år sen jag slutade med dom? hade de i 6 år ca.

Svar på tråden lönlöst att göra nytt test?