• Skyfall

Gift er för er själv / gifta sig i smyg - BERÄTTA!!!

Vårt bröllop i vår blir en vigsel i stadshuset (deras vittnen), och sen ett restaurangbesök på kvällen. Sambon som vill hålla allt privat och hemligt, han hatar att stå i centrum coh tycker stort bröllop känns dyrt och poänglöst, speciellt som vi varit tillsammans så länge. Själv skulle jag hellre haft fest, men nu blir det som han vill (för en gångs skull)!

Kommer att ta foton några dagar innan, nu när vi skalat ner allt så mycket kändes det inte värt att betala "lördagspriser" för en riktigt bra fotograf, plus att sambon tycker att stadshusvigsel och restaurang är nog ståhej för en dag... suck ;) Blir vanlig klänning, inte brudklänning, fixar hår och smink själv, ev funderar jag på att boka smink inför fotograferingen, men inte till vigseln.

Blir en resa också, bokad innan vi bestämde oss för bröllop men nu uppgraderad till bröllopsresa efter som den ligger så nära inpå, haha. Bröllopsresa kanske var det jag var minst inne på tidigare, men nu när själva bröllopet blir så litet och oansenligt känns det extra roligt att ha en resa att hänga upp minnet på.

Svar på tråden Gift er för er själv / gifta sig i smyg - BERÄTTA!!!