• Zandraaa

Hur många gäster ska ni ha/hade ni?

Vi har bjudit 64 st och vissa kommer säket tacka nej. Men rädd att det ska bli lite folk. Men vill sen inte bjuda bara för att. Men hur många gäster hade ni på era eller ska ha? Bara jag som är löjlig antagligen :P

• Svar på tråden Hur många gäster ska ni ha/hade ni?
  • amerika

Vi kommer bli 45-60 beroende på om vi bjuder med eller utan barn, vi har inte bestämt det än.
    Förra gången jag gifte mig hade vi ca 80 gäster.

Om min m2b fick som han ville och vi skulle ha ett "riktigt" Balkan-bröllop skulle det bli över 300 pers, men det har jag lyckats avstyra... *puh* Flört

• BrideToBe 84

Vi har bjudit in 30 gäster, har inte fått alla svar än men OSA är inte förrän sista april då vi gifter oss i slutet av juni :).

• kärlekensbrudpar

Vi ska skicka 60 inbjudningar..Solig

• Juli2013

90 gäster! Vi kunde inte begränsa oss mer, harvstrukit så många vi kunde i bekantskapskretsen.. :)

• JochP

104 bjuder vi. Blir spännande att se hur många som kan komma.

• AgnesB

155 har vi bjudit men det är många som måste resa långt så vi räknar med att hamna på 100 gäster.

• AgnesB

PS: Jag tror att desto färre man bjuder desto större är procenten som tackar ja, för att det är de närma vännerna och familjen som brukar göra allt de kan för att vara där.

• Ritak

86 bjudna gäster till middagen, tror vi kommer bli ca 70 gäster i slut ändan. (OSA datum är satt till den siste mars)

I kyrkan kommer det nog vara närmre 120 personer Glad

• Mandala

Jag känner lite som du. Vi kommer bjuda ca 60st, blir det ett större bortfall så känns det som vi inte är så många. Men samtidigt så är det ju dessa som jag/vi verkligen vill ska vara där. Jag vill mest ha en rolig fest och jag tror det går att få även om man inte är så många. En kul fest och en rolig dag Vi har varit på ett bröllop (min bästa väns) där det var 22 gäster inkl barn. Det var intimt och mysigt. Ingen fest efteråt men ändå en riktigt fin och lyckad dag.

• mirreth

Vi bjuder in ca 90 stycken, sedan får vi se hur många som kommer. Vi har inte skickat ut inbjudan än.

Svar på tråden Hur många gäster ska ni ha/hade ni?