• Pyttis

halsband till min klänning?

behöver lite smakråd, har börjat fundera på det här med smycken. och gällande halsband känner jag mig nu ganska borta. ska man ha något överhuvudtaget? tänker eftersom att jag har väldigt synlig tattueringar där, om det blir "rörigt" för mycket på ett ställe? och jag ska nöja mig med anmband  och örhängen? men om man skulle ha ett halsband, vad skulle passa isf? 

finns det något som skulle bli fint eller blir det bara för mycket

klänningen:

• Svar på tråden halsband till min klänning?
  • Pyttis

armband är jag 100 att jag ska ha, har ett gamalt familgesmycke i guld som jag ska ha och som  jag verkligen älskar,  ett ca 3 cm brett med blommor på, håret ska jag fixa med förlängning till så det blir en lång fläta med murgräna slingrandes i. örhängen har jag med guldiga fake dock med små klara stenar.
    och kan tycka att det finns så mycket fina halsband och vill inte "missa" nåt, samtidigt som jag inte vill att det ska förstöra helhetsintrycket.
    så tar tacksamt emot era tankarSolig

• Pyttis

emmalinnea tycker det är jättefina bilder, och den typ/stil av smycken jag använder i vanliga fall:)

• Pyttis

och som sagt vet inte riktigt vad jag vill, men det lutar nog åt att strunta i det, verkar ju som de flesta tycker så :)

• Pyttis

tack för bilderna! underlättar när man har lite konkreta förslag!  :)

Svar på tråden halsband till min klänning?