Tips på bröllopsresa! Ös på med förslag :-)
erik2710 skrev 2013-02-26 09:18:30 följande: Lakinna skrev 2013-02-25 11:54:01 följande: Verkar vara många som gillar Hawaii och det är faktiskt en (bortglömd) barndomsdröm för mig. Kan vara värt att kolla upp! Har dessutom en kompis vars bror bor där så de kanske kan hjälpa oss skaffa liiiite billigare boende, har hört att priserna på i stort sett allt där sjunker drastiskt om det är en inhemsk som bokar jämförelse med en turist. Ett turistiskt tips jag kan ge är att åka helikopter. När vi var där besökte vi fyra öar Oahu, Maui, Hawaii och Kauai men tack vare att vi åkte på en fantastisk helikoptertur kändes det som att vi även hade besökt Molokai som inte besöks av så många turister. Vi åkte med Blue Hawaiian Helicopters men det finns säkert många andra man kan åka med.låter som du hann med och fick se massor. hur länge var du där? helikoptertur låter som en bra idé =)jag planerar bröllopsresa till hawaii, 3 v i februari. oahu är ett måste, både waikiki och så waimea (har en surftokig blivande man). skulle vilja besöka åtminstone en ö till, men kanske inte mer. vi vill inte behöva stressa runt.