Blocket bluffare??
Det är en njutning att höra från dig, ja är intresserad av att köpa brudklänning och jag vill att du ska vänligen bekräfta för mig tillstånd av objektet till mig och även låta mig veta om du har möjlighet att lägga till United State of America som är att använda objektet som en överraskning för min dotter som vars bröllop kommer upp snart ... Vänligen låt mig veta kostnaden för transport till United State och jag skulle också vilja att den kan skickas via TNT, UPS eller FedEx kurir tjänster eftersom de är snabba och effektiva.Jag vill bekräfta dina bankuppgifter om du har möjlighet att lägga till United staten och även låta mig veta så fort som möjligt så att jag kunde fortsätta med betalningen och jag skulle uppskatta om jag kunde se bilder på objektet igen i min brevlåda .
Note:You can also get back to me in English if you can.
hälsningar
Anna
Nu vill jag inte verka naiv men det här måste ju vara en bluffare?? försker få min klänning såld och det här var ett mail som verkade super skumt!
Har någon fler fått samma mail??
Nu vill jag inte verka naiv men det här måste ju vara en bluffare?? försker få min klänning såld och det här var ett mail som verkade super skumt!
Har någon fler fått samma mail??