Inlägg från: SingingFantacia |Visa alla inlägg
  • SingingFantacia

2 låtar i kyrkan och en till första dansen. Vilka av dessa ska jag välja?

Riktigt bra låtar har du valt. 
    Jag skulle ha tagit.
    Du är allt som första låt i kyrkan. Då den berättar att den som står framför dig är allt du någonsin önskat. 
    Frome this moment som andra låt i kyrkan. Då den säger att man från denna stund och frammåt så är jag din. Har man dess utom med det "talade"  i början så säger hon til deth do us part precis som man gör i en Amerikansk vigsel.
    Och Utan dina andetag som första dansen. Dels för att den har lite mer fart i sig än de andra vilken kan göra att ekot i kyrkan får det att bli lite grötigt om man har otur.  Sen sjunger de Känner värmen från din hud
    Bara lukten gör mig svag ( visserligen handlar det om att den andre sover och att man inte vågar väcka sin kärlek) men samtidigt i den stunden när ni dansar er första dans så känner ni varandras hud och värme. Och kanske blir ni svaga av varandras dofter. Sen sjungar han att han inte kan gå utan dina andetag och när man står så nära hör man varenda gång som luften dras in och man flyter omkring i den andres famn. 
    Hmm ja jag vet inte om du blev så mycket klokare. Filosoferade runt mest där kände jag. 

• SingingFantacia

Jag har själv sjungit From this moment fler än en gång i kyrkan och tycker att den är en av de bästa låtarna att sjunga i just en kyrka. Man har en sån akustik där låten verkligen kommer till sin rätt. 

Man dansar tryckare eller foxtrott till Utan dina andedag.

Lycka till med era val och ert stundande bröllop. 

• SingingFantacia
    Coldplays Fix you.
    Åh bra låt. Love it.

Vi ska ha God bless the broaken roads med Rascal Flatts Sen har jag funderingar på att göra om texten på From this moment till svenska och överaska med att sjunga själv.

Men som Pia B säger. Vad tycker din m2b? 
Svar på tråden 2 låtar i kyrkan och en till första dansen. Vilka av dessa ska jag välja?