Inlägg från: Minneasmatte |Visa alla inlägg
  • Minneasmatte

2 låtar i kyrkan och en till första dansen. Vilka av dessa ska jag välja?

Jag har tre låtar som jag älskar och som jag vill ha som solosång i kyrkan och till första dansen.
    Men jag kan inte välja vilken som ska spelas när.
    Låtarna är:
    From this moment - Shania Twain
    Du är allt - Sonja Aldén
    Utan dina andetag - Kent

Vilka tycker ni passar bäst i kyrkan respektive till första dansen?

• Svar på tråden 2 låtar i kyrkan och en till första dansen. Vilka av dessa ska jag välja?
  • Minneasmatte
    Tack så mycket för era åsikter. Jag har nu bestämt att Du är allt ska sjungas i kyrkan. Men jag velar fortfarande angående From this moment och Utan dina andetag. Vad dansar man för sorts dans till Utan dina andetag, tryckare?

Kanske att jag bara tar en låt i kyrkan (Du är allt) och kör två danser med mannen, From this moment och Utan dina andetag. Tänkte isåfall så an man köra en dans efter middagen och en dans efter tårtan, kan det bli bra? Åh, vad svårt det här är.
    Jag gillar ju inte att dansa egentligen men samtidigt vill jag dansa någon dans med min man på mitt bröllop. Vi blir bara 20 personer på bröloppet så det blir ju ingen dunderfest med massa dans eter, det är bara ca 4-5 personer av alla som tycker om att dansa...:/
Svar på tråden 2 låtar i kyrkan och en till första dansen. Vilka av dessa ska jag välja?