Inlägg från: Tjörnbrud |Visa alla inlägg
  • Tjörnbrud

Hur firade ni er förlovning?? tips

Vi var på semester i Sydafrika och Victoria fallen 2012 när min blivande passade på. Vi hade pratat lite löst om det men inte mer än så. När vi skulle till Victoria fallen så sa min kille att söndagen skulle han bestämma över. Gissa vem som blev nyfiken.
    På dagen satt vi vid poolen och drack gott. Jag fick manikyr och pedikyr. På eftermiddagen skulle vi åka bort, fick inte veta något. Blev upphämtade av samma person som hade kört oss från flygplatsen till hotellet.
    Till slut såg jag, vi skulle åka helikopter över Victoria fallen. Fräckt, precis vad jag hade velat göra.

Vi hade fått en egen helikopter..en kille som jobbade där kom smygande med två glas och en champangeflaska.
    När vi var i luften och åkte runt över fallen läste min älskade ett otroligt fint brev han hade skrivit, där han avslutade om jag ville dela resten av mitt liv med honom och så kom ringen fram samtidigt spelade piloten My heart will go on i bakgrunden. Mer romantiskt kunde det inte bli.

På kvällen åt vi traditionell mat med massor av musik och dans, riktigt roligt.

Allt detta hade han ordnat med under resan (förutom ringarna, de hade han med sig) tillsammans med Sydafrikaresor som vi reste med. Champangen bjöd Sydafrikaresor på.

Eftersom vi i samma veva köpte hans barndomshem och har totalrenoverat det så har vi skjutit upp lite på bröllop men nu bestämt oss för att 19/7 2014 är det dax :) Så lycklig.

Oj vad långt det blev.

Svar på tråden Hur firade ni er förlovning?? tips