• jimmyojennifer

Hur länge har ni varit tillsammans när ni gifter/gifte er?

Hej,

Jag är bara lite nyfiken på vad hur länge genomsnittet varit tillsammans när vi gifter/gifte oss?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 12:05
    Ett litet tillägg, räkna i hela kalender år.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge har ni varit tillsammans när ni gifter/gifte er?
  • Nivi och Jesper

ojojoj, vad imponerade jag är på många kvinnor här. Jag och min sambo förlovade oss när jag fyllde 20- någonting ;) och har nu i skrivande stund varit tillsammans i fem år. Väldigt imponerade på er som varit tillsammans över 10 år! Det är kärlek! ;) 

• Bara vi

Då bröllopet ligger 1-2år framåt i tiden så komemr vi ha varit tilsammans 14-15år innan det är dax

• confuzed86

Vi har nästan varit tillsammans i 4år när vi gifter oss, men träffats i 5år. Vi förlovade oss redan efter 6mån men det kändes helt rätt och hade då träffats i 1,5år. Vi valde att inte snabba på ett förhållande utan lärde känna varandra ordentligt innan det kändes rätt för oss båda. Det är jag väldigt glad över idag! Nu har vi en son på 10 mån och gifter oss i augusti! Can't wait!!

• MeLove

När vi gifter oss i slutet av april så har vi vart tillsammans i drygt 5½ år och förlovade i 4år  Glad {#emotions_dlg.flower}

• a ring on my finger

Vi kommer vara inne på vårt 12:e år när vi gifter oss Känns helt galet att skriva eftersom jag tycker att vi är unga, ganska iaf   Men vi tog "fel" väg och började med barnen istället. 

Svar på tråden Hur länge har ni varit tillsammans när ni gifter/gifte er?