• Koyal

Kinaklänning WTF?!

De kanske är rädda för att bli påhoppade. Jag kan iaf stå för min åsikt, jag gillar inte kinaklänningar.Dels är det för att man kopierar någon annans arbete, dels för att det högst troligt är barnarbete som ligger bakom. Men alla får ju göra som de vill, köpa en kinaklänning eller inte. Det jag ogillar mest är då folk i detta forum säger att man måste vara galen som köper en Äkta klänning och betalar det femdubbla istället för en billig kinaklänning som ser likadan ut. Men de ser verkligen inte likadana ut och känns inte likadant!.

• Koyal

Goli och vad menar du med Ni? Syftar du på mig då också eller? Otrevliga tonen som du har är väl anledning till anonymiteten. Dock missbruk av den då denna tråd inte kräver det. Jag har betalat 17000 kr för min klänning, för jag har råd och kan betala det. För mig är det inte bara en dag! Det är dagen då jag och min bästa vän blir ett, en familj och jag spenderar mina pengar såsom jag vill. Precis som alla andra får göra som de vill.

• Koyal

Och jag behöver inte skämmas för mitt köp heller! Trots att du anser att vi som betalar mer än vad de flesta här gör borde skämmas

Svar på tråden Kinaklänning WTF?!