Inlägg från: Anneli256 |Visa alla inlägg
  • Anneli256

Kinaklänning WTF?!

Länge sedan jag var inne och skrev något över huvud taget. Ser att tonläget inte ändrats mycket. Orsaken att jag gick in var att jag på fb såg ovanstående TS. Blev ganska irriterad. Förstår inte heller egentligen varför ett forum som BT vill lägga ut en trådstart som denna på fb, då det enilgt min åsikt definitivt inte är någon bra reklam för BT. Ett dömande och kritsierande tonfall gör väll inte att fler personer söker sig till detta forum.

När jag planerade inför vårt bröllop så gick jag med för att få goda råd vilket jag ofta fick, men det hände också att jag fastnade i otrevliga diskussioner som tog massa energi som jag kunde använt till något annat. Det är lätt att det skrivna språket misstolkas och att det blir fel, har själv fått be om ursäkt för formuleringar som tolkats på ett sätt som inte varit min mening.. Men det jag tycker är tråkigt och beklämande att se vissa vuxna människor faktiskt inte beter sig bättre än skolungar ibland.

Om trådstartaren hade skrivit konstruktivt och inte i affekt så hade tråden kunnat bli mycket intressant, det finns enligt min åsikt en hel del konstruktiva svar här.

Och JA jag valde en kinaklänning, både till mig och mina tärnor var mycket nöjd med dem, och jag har inte för avsikt att försvara mitt val.

Svar på tråden Kinaklänning WTF?!