Bojkotta spammande fotografer!
Jag började anmäla några... Men sen såg jag det här och kom av mig lite...
Jag blev lite nyfiken och började läsa här istället
Men jag kan börja "bakifrån" om någon annan tar från senaste trådarna-hållet...
Jag började anmäla några... Men sen såg jag det här och kom av mig lite...
Jag blev lite nyfiken och började läsa här istället
Men jag kan börja "bakifrån" om någon annan tar från senaste trådarna-hållet...
Ja jag brukar också göra så... ibland..
Det är inte alltid som jag orkar hålla på och tjata på dom och eftersom mina uppgifter är lagrade (webläsaren kommer ihåg) så behöver jag bara fylla i första bokstaven i rutan så kommer resten upp. Och anmälningsmeddelandet kopierar jag bara så jag kan Ctrl+V där
Jag brukar skriva ett ordentligt meddelande till första tråden jag anmäler, och sen blir det bara "och en till..." i resten.
Mest för att peka på problemet att det är MÅNGA.
Ja jag använder också en gammal mailadress till sånt här. Men den har ett väldigt bra spamfilter så det är väldigt sällan skräppost där i alla fall.
Jag brukar kika in där lite då och då och rensa mailboxen för att underlätta att hitta saker jag faktiskt vill svara på.
Men ja det är ett mysterium varför dom inte kan satsa på moderatorer som är aktiva på forumet och kan upptäcka sånt här snabbt.
Istället för någon som sitter på ett kontor någonstans och bara meddelas om ett problem när någon går in och anmäler.
Den här tråden känns aktuell nu även om det inte är en fotograf det gäller...
Eftersom det inte fukar att anmäla så tror jag att det bästa är att ignorera dom här nya trådarna.
Annars hamnar dom bara högt upp i "hetaste trådarna" och antagligen på Google också.
Jag vet inte vad personen är ute efter.
Och svaren lämnar ju fler frågor än dom svarar på.
Det känns lite som:
- Varför är himlen blå?
- För att om inte kossorna äter gräset så kan man inte få äppelkaka på torsdag.
Enkel fråga = konstiga avancerade svar som inte har något med frågan att göra - vilket gör att mitt logiska tänkande skriker Google translate. Personen vet inte riktigt vad den svarar på för den får inte rätt information i översättningen från början...