Jag tänker inte svara i forumet förrän de fixat detta. Jag vill inte uppfattas som en spammare. Jag får t ex hjälpa brudpar att berätta om vad en bröllopsfotograf gör eller bemöta frågor, t ex avtal och annat. Jag får också länka till min sida och tala om att jag är ledig det datumet, men jag få inte annonsera ut i kommeriellt syfte.
Detta gäller:
För företagsregistrets PLUS-kunder är reglerna friare. PLUS-kunder får delta i forumet som företag i kommersiell bemärkelse och ekonomiskt syfte. En PLUS-kund får skriva om den egna verksamheten och sitt yrke. PLUS-kunden får också länka till företaget/verksamheten i forum och interaktiva tjänster.
PLUS-kunden får dock inte använda forumet som reklamkanal för utbudsannonsering. PLUS-kunden får inte starta trådar i kommersiellt syfte, eller svartmåla andra företag eller produkter.
I forumet får PLUS-kunden:
- Marknadsföra sin existens och sina tjänster på ett övergripande, relevant sätt, genom att svara i trådar.
- Svara och kommentera som expert inom sitt område. Svaren ska vara generella och objektiva.
- Bemöta eventuella frågor och kritik.
PLUS-kunder som missköter sig i forumet blir, precis som vanliga medlemmar varnade. Upprepat missbruk av PLUS-kontot ger Bröllopstorget rätt att stänga av PLUS-kunden utan ekonomisk ersättning. Övriga medlemmar i forumet kan välja att dölja inläggen från PLUS-kunderna.