• Myris

Tycker ni dessa passar ihop?

Jag gillar kombinationen, men mamma håller inte med. Hon tycker det är för "mycket". Vad tycker ni?

• Svar på tråden Tycker ni dessa passar ihop?
  • Myris

Märke detta.

Ska testa igen & se om jag får det att fungera

• Myris

Det är två ringar.

Den understa (som inte glänser lika mkt) är min gamla förlovningsring. Den andra ringen är i vit & vanligt guld med en rad med små små diamanter på det vita guldet och en lite större i i det vanliga guldet.

• Myris

En bättre bild finns i mitt galleri. Tror den blev större där då jag fixade lite.

• Myris

Mamma tycker det är för mkt glitter & för brett. Hon tycker att en slät likadan som förlovningsringen skulle passa bättre, möjligt med en sten i.

• Myris

Här finns ringen: www.albrektsguld.se/page.jsp&articleNo=0359430&step=5&&productType=0&priceRange=&attributeType_4=472&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

Första jag såg när jag kom in i butiken & jag blev kär =)

• Myris
    karamell skrev 2013-03-14 08:39:38 följande:
    Jättesnygg ring, men såg inte den andra
    Vi gifter oss också 20e Juli =) 
    Det är bara en bild på samma ring. På sätt verkar den försvunnit i från tråden?

Finns bild i mitt galleri och en länk här som borde fungera.

Den understa som inte glänser mkt är min gamla förlovningsring som skulle behöva putsas upp =)
  • Myris

Jag fattar inte riktigt varför bilderna försvinner. Nu ändrade jag i mitt galleri än en gång att alla ska kunna se. Har ni lust att se om det funkar nu? :)

• Myris

Tack för era synpunkter =)

Jag gillar de massor =)

Svar på tråden Tycker ni dessa passar ihop?