Inlägg från: Anonym (Forstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Forstår)

snälla hjälp mig svärmor är psykiskt sjuk & nu är vi osams vi ej leva

Tycker du borde hitta någon att prata med, och nej jag tycker inte det är okej hur hon prater till dig på.
    Jag har sj. svärisar jag inte kommer underbart överens med, då dom bla. nog skulle villa att min man forfarande va tilsammans med sin x, dom är bästisar med hennes föreldrar, har knapt mött mina, o åker heller till dom ¨¨än till sina barnbarns födelsesdag, för att nämna något..

Men jag provar svälga mina kameler, och ler o är allment trevlig när vi sees.
    Om det är något som värkligen är "far out" svarar jag då med hur jag menar på ett fint sett.
    Alt jag stör mig på prover jag i allmänt att ta med min bestis ect. Då jag forstår att också min mann blir ledsen över doms beteande, och jag vil ej göra det värre för honnom.

Men jag forstår at du är ledsen osv. Men känns som det är mycket mer bakom än vad tråden beskriver, tycker absolutt du skulle prata med någon, och reda ut dina känslor, för din egen skull. 

Svar på tråden snälla hjälp mig svärmor är psykiskt sjuk & nu är vi osams vi ej leva