snälla hjälp mig svärmor är psykiskt sjuk & nu är vi osams vi ej leva
Läser jag fel, eller står det i din trådrubrik att "...vill inte leva"
Vem är det som inte vill leva?
Är det din psykiskt sjuka svärmor?
Eller är det du?
Eller, är du bara jävligt förbannad och kallar din svärmor psykiskt sjuk för att förminska henne och vad har isåfall att inte vilja leva i sammanhanget att göra?
OM din svärmor är psykiskt sjuk och inte vill leva-då har ni värre problem än att hon gapar åt dig.
Om du själv är så dramatiskt lagd att du hojtar att du inte vill leva för att någon är arg på dig-då undrar jag om inte ditt eget sätt att hantera saker på ställer till en del problem för dig-och för din blivande make.
Vad är det här fråga om egentligen?
Intrycket jag får av dina olika samlade trådar den senaste tiden, är att du inte har det så bra inombords och skulle behöva hjälp att göra något åt det. Det känns inte alls harmoniskt-vem har du att tala med utom din man? för du har en hel del att få ur dig verkar det, och i de perioder i livet då man har det, kan det vara bra med någon utomstående som kan fungera som bollplank och där man får hjälp att se saker ur lite andra vinklar.
Med eller utan svärmor i ditt liv, tror jag att du skulle ha glädje av att få snacka med någon.