• goli

snälla hjälp mig svärmor är psykiskt sjuk & nu är vi osams vi ej leva

Det är verkligen tråkigt att du mår så här och att det är jobbigt för dig. Jag håller med de andra som har skrivit här tidigare. Om du känner att du bara blir påhoppad fastän folk säger att de försöker hjälpa dig så är mitt förslag att du slutar skriva såna här inlägg på BT. Tydligen så har inget råd som du fått här hjälpt dig så det bästa är kanske att du helt enkelt tar en paus härifrån?

När folk skriver att du borde uppsöka hjälp så menar de inte heller något illa, det har bara en sån negativ klang för vissa. Men det är absolut inget fel på att vända sig till en annan människa, som dessutom är utbildad för att hjälpa andra, med sina problem. Ibland händer saker i livet som man inte längre själv har någon kontroll över och då är det ju bara tur att det finns andra människor som vill hjälpa till.

Jag skriver detta i all välmening och hoppas att du kan ta till dig detta. Sen önskar jag dig lycka till med allt och hoppas att allt löser sig!

Svar på tråden snälla hjälp mig svärmor är psykiskt sjuk & nu är vi osams vi ej leva