• tjejn

Vilka servetter har ni?!

Funderar över servetterna till maten på festen. Vad köper ni med för sevrvetter? Vi kommer ha ett budgetbröllop så vill inte köpa varken linne servetter eller färdigtryckta. Vill alltså ha tips på snygga, prisvärda fina servetter. Har ni tips? Och kanske bild på era egna? :)

• Svar på tråden Vilka servetter har ni?!
  • afturelding

Jag använder i princip aldrig servetter, så det är en ganska oviktig detalj för oss (mig). Jag blir faktiskt inte kladdig när jag äter, och hur jag lyckas med det vet jag inte. Men det ska finnas servetter för våra söliga gäster/om det spills ut dryck.

Det blir Ikea här också, och faktiskt samma färg som näms ovan. 

• fayefaye

Fyndade lila Dunilin-servetter. De har kostat 39kr för 12 st. Nu kostade de 10kr :) Först hade jag köpt på ikea men dessa kändes mycket lyxigare.

• trixie71
    fayefaye skrev 2013-03-28 20:28:50 följande:
    Fyndade lila Dunilin-servetter. De har kostat 39kr för 12 st. Nu kostade de 10kr :) Först hade jag köpt på ikea men dessa kändes mycket lyxigare.
    Härligt när man kan fynda :)
  • Carina10

Vi beställde servetter med tryck på.
    Där står våra namn o datum o så är där två ringar.

• Power of Love

Vi kör på IKEAs servetter men för att göra dem lite "roligare" så tänkte vi köra med dubbla servetter. Vi har lila och grönt och tanken är nu att vi ska köra dem varannan till dukningen. Typ så här har jag tänkt mig:

Svar på tråden Vilka servetter har ni?!