FrökenMäkelä skrev 2013-04-11 10:44:40 följande:
Är med i grupp två och just nu känner jag bara för att ge upp!! Är innerligen trött på att "träna" varje dag, känns som kroppen aldrig får vila. Där får jag delvis skylla mig själv som inte går och lägger sig i tid så kroppen kunde få chans och vila lite längre tid.
Är sur på mig själv också som tillätt mig dricka tre glas juice igår och det är inte direkt nyttigt. Ett glas fine men inte tre. Annars har jag verkligen hållt mig i skinnet angående onyttigheter.
Jag tyckte du är jätteduktig om du klarat dig över en vecka nu och bara druckit tre glas juice! Det hade kunnat vara väldigt mkt värre ju ;) Idag är en ny dag. Tänk inte på juicen igår. Det har hänt och du kan inte göra något åt det. Lämna det så. Ta nya tag och blicka framåt :) Du har många dagar kvar och dom kommer du klara utmärkt.
Och att "träna" varje dag, det är trots allt "bara" 30min och du behöver inte köra slut på dig varje dag. Se bara till att du gör något under en halvtimma. En promenad i lite lugnare takt, lite övningar hemma framför tvn. Försök att inte göra det till något större än vad det behöver vara.
Jag är bara inne på min tredje dag, så jag kan vara såhär positiv än ;)
Men, jag känner dock igen mig i det där med sömnen. Jag har själv väldigt svårt att komma mig i säng i vettig tid och ibland att ta mig upp i vettig tid. Det är jättejobbigt.