Bröllop med strul
Hej!
Måste bara får beklaga mig lite.
Vi har påbörjat vår planering. Lokal o kläde ro så är klara.
Preliminära gäster är på planering.
Då börjar strulet.
Jag öppnade en sida om vårt bröllop, där gäster kan läsa om oss, kyrka o lokal med kartor odyl.
För tillfälligt kan ingen gå in där för vi öppnar inte upp den förrän inbjudningskorten är utskickade.
De flesta vet om att vi ska gifta oss o jag nämde för en om fotona för jag önskade få bättre foto på 2 i den familjen till vår sida där alla gästerna är med på foto med namn o så under var o en.
Jahapp, vad händer då?
Jo först måste jag förklara flera ggr vad en bröllopssida är för denna släkting.
Jag får veta att hon INTE vill vara med på bild o att hennes föräldrar inte är aktiva på nätet o att dom med all säkerhet tycker samma sak o att ingen av dom ville synas.
Nehe så jag undrade om dom skulle ha en varsin påse över huvudet under vigsel o festen då för där kommer
såklart o vara folk som tar foto.
Nej då tyckte hon jag gjorde mig lustig o jag svarade att jag inte tyckte något var lustigt utan bara löjligt o att jag inte hade några problem med att skriva på vår sida att den o den inte vill vara med på bild o att jag även kunde informera alla andra gäster att dessa inte fick vara med på något foto!!
Jag blev bara så TRÖTT!! SOm om jag ens tänkte göra nåt sånt!! O jag tänker verkligen inte retuschera bilderna på dom.
Men nu är jag i dilemma.....för jag vill ha ett GLATT bröllop....o jag känner att detta blir fel.
Funderar på att ta upp de med hennes föräldrar o säga som det är.
Till saken hör att jag varit gift en gång innan o då hade vi bestämt att barn under 12 år inte skulle med.
Då kom inte dessa för just den här tjejen var under 12 år.
Vad hade ni gjort? Hade ni bjudit dom?