Vad tycker ni, kan man ha ringar med cubic zirkon istället för diamanter?
Som jag skrev i rubriken. Tycker ni man kan ha det istället om man inte har råd med riktiga diamanter. Jag är jättenyfiken på vad ni tycker så svara gärna
Som jag skrev i rubriken. Tycker ni man kan ha det istället om man inte har råd med riktiga diamanter. Jag är jättenyfiken på vad ni tycker så svara gärna
Vad gulliga ni är
Jag ska kolla upp morganit och andra
Ni får gärna komma med mer tips och förslag
Kan ni tipsa om nån sida på nätet som man kan hitta billiga ringar?
Vilka fina ringar! Vart kan man hitta dom?
Din ring är jättefin. Varför använder du den inte?
Jag kommer ha äkta diamanter i mina ringar för jag kom att tänka på att jag kunde ha min mammas gamla diamant ring i vitguld. Den diamanten är på 0,20 och jag ska ha den i mitten och sen ska jag ha 2 ringar på vardera sida och dom ringarna kommer ha små diamanter på rad.
Så med andra ord har jag tänkt ha 3 ringar för vi har planerat att gifta oss på 2 olika vis, en gång borgligt och en gång hos en imam. Min blivande är turk så det är därför
Men nu funderar jag på om jag kanske ska ha enstensringen i mitten och ha en smal ring brevid med diamanter på rad och på andra sidan en vanlig guldring med 2 små hjärtan på i vitguld (eller tvärt om, att ha vitguldring med 2 små hjärtan i vanligt guld)
Vad tror ni ? Jag vill gärna ha den lite personlig .-)
www.chanti.se/P-Ringar|10819HO en sån ring menar jag, hoppas ni kan se ringen?!
Ni får klistra in hela texten i sökfältet för att komma till ringen jag menar, det räcker tydligen inte att trycka på länken.
www.chanti.se/P-Ringar|2152692
www.safira.se/sv/produkt/ringar/silver/ring-i-silver-med-5-mm-cubic-zirkonia-2.html
Den med en CZ ser ut som ringen jag fick av min mamma ungefär fast med en riktig diamant då.
Vad tror ni om att kobinera dom ringarna jag länkat?
Ni som kan, är inte denna ring konstigt billig det står ju att det är diamanter och stora såna också.
www.chanti.se/P-Ringar|2325010
Vad tycker ni om ringarna jag länkade? Tror ni dom skulle vara snygga ihop?
Jag försöker lägga in bild på min ring får se om jag lyckas
Tydligen går det inte, vad störande!