Sexuellt utnyttjande som minderårig.
Jag tänker inte skriva det här anonymt utan vara öppen med det. Även jag har blivit sexuellt utnyttjad och det är helt värdelöst.
Känslor kan väldigt lätt bli blandade speciellt när man varit utnyttjad av någon som man egentligen borde älska helt gränslöst.
Din bror är inte en av det bästa om han har utnyuttjat dig. Det spelar ingen roll hur många gånger han tog med dig till gröna lund, att utnyttja någon sexuellt är ett brott. Att du har bilden att du älskar honom och att han är en av de bästa bröderna som finns trots att han har utsatt dig för dessa saker visar bara på att du verkligen skulle behöva söka proffissionell hjälp och reda ut dina egentliga känslor.
Att acceptera att man blivit utnyttjad sexuellt utav sin bror, tycka att han är världens bästa bror i övrigt och sedan vilja att han var med på bröllopet låter faktiskt inte helt sunt. Utan att leka låtsas psykolog låter det faktiskt som att du förtränger dina egentliga känslor och försöker få situationen att verka okej för dig själv för att du enklare ska kunna hantera det.
Jag tycker att du ska söka hjälp och om du vill ha en relation till din bror och verkligen förlåta honom på riktigt, skulle ni nog behöva gå båda två och prata med någon om det som hände.
Jag har kommit så långt att jag har förlåtit mig själv, jag har accepterat att det inte var mitt fel det som hände, men förlåta honom för det han gjorde, kommer jag nog aldrig klara. Jag tror inte på hämnd, det fysiska såren är sedan länge borta men att däremot förlåta någon för den typen av kränkning, det kommer jag aldrig klara av.