Bröllop vintern 2013/2014
Hej!
Får man lov att hoppa in här? Vi gifter oss den 7 dec. Och har HUR MYCKET SOM HELST kvar att ordna.
Känner att jag skulle behöva ett gäng att ventilera med, hehe =)
Hej!
Får man lov att hoppa in här? Vi gifter oss den 7 dec. Och har HUR MYCKET SOM HELST kvar att ordna.
Känner att jag skulle behöva ett gäng att ventilera med, hehe =)
Hej alla!
Jag hoppar gärna in här om dt går bra? Vi gifter oss den 7 december. Åh jisses vilka nerver jag börjar få emellanåt. Skulle behöva någr att babbla, rabbla, planera av mig med :D Imorgon landar min brudklänning enligt (ups) som jag beställt från JenJenHouse och jag kan knappt bärga mig.
Tack!! Alltså jag dog lite så fin den är!!! Var lite stor vid bysten dock. Ska snart upp till svärmor och prova ordentligt! (Provade bara lite snabbt här hemma) Se om jag kan lyckas med att ta en bild!!
Verkar inte som om att man kan citera via tfn? Iaf, jag fyndade mina drömskor i somras. Kom sedan på att det var öppen tå och kanske inte det bästa. Men jag tänker såhär. Om de nu skulle visa sig vara massa snö eller slask (bor i Skåne;) så hade de knappast gått med vanliga pumps heller. Så jag gör en chansning med öppen tå ;)
Ska försöka lägga upp bild på skorna. Ja jag känner också att jag får ha ett par andra skor ute :) MH2014:: skitfina skor!!! Mullet dress är ju bara SÅ FINT!!!!! Bettannsss Kan man inte få se en bild på korten?
Verkar inte funka att ladda upp bild från telefonen. Får göra det imorgon från datorn
Nu sitter jag vid datorn, ska försöka ladda upp en bild på mina skor nu ;)