Bröllop vintern 2013/2014
Härligt PoS, och fy tusan vilka kanon priser!!! Wow! Och jag brukar vara bra på att fynda ;)
Härligt PoS, och fy tusan vilka kanon priser!!! Wow! Och jag brukar vara bra på att fynda ;)
Ska försöka mig på att göra ett kollage sen när jag har mina saker oxå!!
Det dör med skor känner jag igen,,tänkte ha ett par varma klackadestövlar jag har hemma som transport skor,, men nu är ju min klänning sån att den visar skorna lite så nu måste jag tänka om, då jag vill ha snygga framför allt till fotograferingen utomhus.
Jag tänker inta ha nån speciell väska! Lite läppglans och dyligt får ligga i lokalen :) men så är ju vi på samma plats hela tiden oxå.
Härligt änglalik!! OCH VILKEN JÄKLA TUR DU HADE!! :) ska du hämta hem den nu? Kul att du delar med dig!! Hur har du tänkt med accessoarer och hår/make?? Alltid kul att höra helheten :)
Jag var sarkastisk och menade att min nog inte va så poppis då det inte finns nå bilder ens om man googlar efter den, haha
Alltså typ de här...
Izredam - varför inte ta ett par tunnare vita nylonstrumpbyxor!? Blir lite sött och tufft samtidigt, beroende på övrig utsmyckning.
Har även jag funderat på kottar, fast en bukett med nästan bara kottar. Otroligt häftiga!! Får se vad jag beslutar om bukett, då jag inte vet om jag ska ha någon än eller en på handleden.