Bröllop vintern 2013/2014
själv får jag inte till mina tankar om hur jag ska. Se ut :(
jättefin! men tror du att du hinner få den? Blir det inte lite ont om tid? :)
12 dagar kvar här.Börjar bli nervöst,väntar hem ringarna inom kort men annars har allt kommit i tid trots att beställt mycket från ebay med kort varsel.(bestämmdes den 31/12 att vi skulle gifta oss på alla hjrätans dag efter 12 år tillsammans).
Ska boka frans och bryn färgning nu i veckan och ringa och dubbelkola med floristen.Kan inte bestämma mig för om jag ska baka de två tårtorna själv eller inte men det lutar åt det i dagsläget.
Hittade en fin hjärtformad tårtställning från england med speglar och plats för 3 tårtor.250kr.Tänkte sälja den efteråt.
Sedan ska jag ringa och bestämma lite mer med fotografen samt fixa klippning till sambon och dottern.
Ska även be min mamma ta bort axelbanden på klänningen då de inte känns helt jag.
Själv är det inte lång tid för mig kvar heller, allting är i princip fixat så nu är det bara nedräkning kvar :)
Jättefin maddox! :) Hade du tänkt ha ballerina till? Jag tyckte det var jättefint och tycker verkligen du ska ha de vita ballerinaskorna till :)
Grattis MH2014! :D
nu har man varit gift i 6 dagar! :D
Jag tycker faktiskt att det blev jättefint MH2014, tycker att skona passar jättebra till klänningen, efter många klänningar hit och dit blev det den allra första klänningen för mig och jag kände mig väldigt fin :)
betantass vilken fin klänning, verkligen härligt vintrigt även om snön tråkigt nog hann försvinna ;)
och grattis x 2 madoxx!! förstår att ni fick ett fantastiskt avslut på helgen :)
själv så kan jag också bjuda på en (ganska dålig) instagrambild ifrån precis innan vigseln längtar till fotografens bilder :)
jag tycker verkligen att ni har fått fram denhär old holywwod känslan som du var ute efter MH2014 :) och jag såg din ringkombo i en annan tråd, jag hade aldrig gissat att flera diamantringar kunde passa så bra ihop, det var verkligen snyggt och bevisar att "less ismore" inte alltid är snyggast :)