Bröllop vintern 2013/2014
25 dagar kvar till vigseln och jag hoppas innerligt att jag kommer komma i klänningen. Är ju andra barnet, men har hört att man ofta blir "större, snabbare" andra gången.. Aja, annars får jag väl sätta in nåt stretch ;)
Vi har nu postat hindersprövningen och ändring av efternamn
Lindlund - Va kul!! Och låter som en hippa i min smak!
jag tror inte jag får någon hippa iochmed att vi inte har ett "klassiskt" bröllop och skickar ut inbjudan fem veckor innan bara. Men eftersom vi endast bjuder våra närmaste så är det ju vänninor som jag träffar ofta på middagar och bus, dock inte alla på samma gång alltid. :)
Oliveira - vi tänker fota både ute och inne,,nu vigs ju vi på kvällen så det kommer ju att vara mörkt men hoppas givetvis på massa snö ändå!! Dåligt väder, som regn då van ni ju ha finare paraplyer/parasoll, blåsigt får ni välja vinden rätt ;)
Idag kom vigselintyg och hindersprövningen i brevlådan,, fritt fram att gifta oss!!
Det kändes faktiskt,,lugnande! Allt börjar liksom falla på plats och inte lika många måsten, nu blir det som det blir :)
Beklagar Nettan, izredam och Lindlund!!
fortsättning på min avbockning på listan - passet fixat idag! Så oturligt att mitt förra gått ut och vi reser ju dagen efter vigseln så får skaffa ett nu och sedan skaffa ett nytt i mitt nya namn efter resan :D sååå oturligt!! Men ett tillfälligt kostade typ 900-950 :- då kan jag lika gärna göra ett nytt för 350-: nu och ett nytt senare för samma summa, och ändå komma billigare undan!
Just ja, ev är layouten för vår inbjudan klar med, visar sig när karln kommer hem med utskrifterna efter jobbet,,spännande!