Bröllop vintern 2013/2014
Så nu är i princip allt för min klädsel/outfit klart utom en besvärlig detalj - vinterskor! Hallå lixom? Vad har man på fötterna på väg till och från vigseln? Kan ju inte springa i klackar OM det råkar vara två meter snö... Har klart; 2 st klänningar (Blocket) för 500 + 900kr (under budget) 1 par blå klackskor (Nilson) för 199 kr (reafynd!) 1 par cremevita brudskor med låg klack (fick dessa gratis) 1 vigselring (Kaplans butik) för 14000 kr 1 par blå enstensörhängen (Snö) för 149 kr 1 halsband (köpt i London) för ~150 kr 1 vit fodrad kappa med vitt fluff (Blocket) för 300 kr Smink på utförsäljning på Make Up Store för ca 400 kr 2 donuts till håruppsättningen för ca 25 kr 2 brud-hårspännen i form av blommor (gratis) 1 underklänning (fått gratis) Måste fixa; Underkläder, strumpbyxor Ytterskor Ev armband Hårspray, hårnålar och löshår som ska "täcka" donuten Brudkrona (lånas av kyrkan) Tycker jag kommit riktigt billigt undan faktiskt och är så himla nöjd med allt Ringen är värd det dubbla och jag hade räknat med större budget så jag är supernöjd med priset.