Bröllop vintern 2013/2014
Hur har ni gjort med placeringskort? Behöver lite tips. Jag är en hemmafixare, men det står helt stilla. Är inte så mycket för de klassiska korten som man viker.
Hur har ni gjort med placeringskort? Behöver lite tips. Jag är en hemmafixare, men det står helt stilla. Är inte så mycket för de klassiska korten som man viker.
Lindlund: det var ju verkligen en häftig idé!!!!
AV2013!! Jag gifter också mig den 7/12! Igår var det min möhippa och JÄKLAR vad överraskad jag blev. Skulle på gospeldag med gospelkören. Stod i församlingshemmet när tjejerna klampade in. Jag skakade i minst 30 minuter!!! Haha! Fick sedan prova på att dansa poledance samt en av mina favortigrejer, Laserdome! Blandat med flera traditonella lekar och utmaningar. Skulle köra Bobby Car genom Mcdriven hahahaha. Helt fantastisk dag iaf :) Har ni haft möhippa?
Oj vad här hänt grejer. Lindlund, tycker din klänning är superfin! Personligen föredrar jag enfärgat men man ska ju själv gilla klänningen :) Har också håller på med festprogrammet nu i flera dagar. Eller rättarsagt delar ur festprogrammet. Vår toastmadame gör det mesta men just presentationen av gästerna gör vi, svårt ibland kan jag tycka :/ Nu har vi snart bara en månad kvar till vigseln. Känns galet. Och känns som det är massor kvar att fixa. Vi har också transport kvar. Som alla andra verkar även vi bara hittat limo. Tycker det är helt galet att betala 3000kr för 8 km. Vi funderar på att ta morsans bil. Ingen superlyxig men ändå fin Chrysler 300cc kombi. Men ja vi får se. Vi ska träffa prästen den 18 och då gå igenom allt. Vi har valt psalmerna Hosianna samt Bereden väg för herran. Mest för att vi tycker om dem. Hur kommer ni gå in? Tillsammans? Med pappa? Har ni tärnor osv???
Haha alltså ibland alltså MH2014. Är de då tre ringar på ett finger? Nu har jag inte många dagar kvar till mitt bröllop. Jag har tränat och dietat som Gud vet vad.... Kände mig lite svullen och har sprungit och spytt om vart annat. Tog ett grav-test och det visade pos!! De förklara mycket och vi är superglada men chockade! Nu hoppas jag bara att jag kommer komma i min klänning. Vi har i te berättat för någon än. Funderar över att göra det på bröllopet på nåt vis då jag bör vara i v 12... Hehe
TAACK FINA NI!
25 dagar kvar till vigseln och jag hoppas innerligt att jag kommer komma i klänningen. Är ju andra barnet, men har hört att man ofta blir "större, snabbare" andra gången.. Aja, annars får jag väl sätta in nåt stretch ;)
Trist och läsa om allas sorg. Vi har även haft ett riktigt sorgeår. Men som min m2bs farmor sa när hennes man nyligen gick bort. "Efter sorg kommer glädje" och syftade på vårt bröllop. Känns sorgen något lättare.
Jag har skrivit massor av saker som måste ordnas innan bröllopet. Tror jag stressat sönder mig så att jag blivit sjuk. Jobbar mer än heltid, ha en treåring, planera ett bröllop och må illa av en graviditet är ingen bra kombo. Har sovit hela dagen, även fått feber. Min m2b beordrade mig att stanna hemma från jobb. Annars är väl mitt problem just de. Att jag inte tar hand om mig själv. Lite feber har väl ingen dött av m.m....
Jag såg någon har på BT som hade skrivit under sina bröllopsskor med någon penna. Vad kan de tänkas vara för någon? Som lixom inte rförsvinner?
Tänkte skriva L O V E under våra skor, en bokstav på varje. Sedan göra någon rolig bild av det.
MH2014: Tror du har de mesta :D Fixar catering dryck med?