Bröllop vintern 2013/2014
Idag provade jag en silver glittrig paljett blåsa,,,kände mig riktigt fin (trots en för stor stl) Toppen att jag själv tycker jag passar i den Hollywood/röda matten -stilen om jag väljer att ha färgad klänning :)
Idag provade jag en silver glittrig paljett blåsa,,,kände mig riktigt fin (trots en för stor stl) Toppen att jag själv tycker jag passar i den Hollywood/röda matten -stilen om jag väljer att ha färgad klänning :)
WinterWonderland - ursäktar för att jag inte fick med dig :( Har dig uppskriven på papperet så har helt enkelt missat, ledsen. Nu står du med iaf :) Trodde dock man kunde uppdatera listan som en :S
blir ett helt nytt upplägg om m2bs upplägg går i hamn ju!
åh, har du ingen inspirationsbild på klänningen du syr upp??
hur ska skorna se ut? Bild typ? Vet inte riktigt vad 20-talets ser ut :)
Svorskan - tyvärr inte! Va fotoförbud på brudbutiken :( men kan länka till en liknande stil,,kan leta på google :) vänta..... www.phoebebridal.com/forever-yours-promparty-dresses-style-9838_p447.html här är en liknande,,,,,
Hoppas att jag ska hitta en liknande färdig,,,om inte än som jag känner mig slående vacker i!!
Men vilka roliga, vad passande ;)
vi får se om jag lyckas uppnå min illusion i slutändan!!
Det här med att ta en paus i bröllopssurfning går inte som jag planerade.... :D
Det är ju såååå inspirerande och roligt att läsa om er alla och surfa inspiration,,mest klänningar nu faktiskt!!
Hur går det för er andra??
Välkommen Johanne!!
vi hade med tänkt det datumet i början av planering men blev så mycket krångel med middagen då de flesta restauranger/cateringfirmor är fullt upptagna med julmenyer och julmat... Så vi tänkte helt om, och faktiskt fick det till ännu bättre, för oss i våra ögon sett :)