Bröllop vintern 2013/2014
Då har ja fått min möhippa igår. Fantastisk dag med laserdome, spa behandlingar som vi fick göra på varandra och sen fick jag göra praliner till bröllopet :) sen dans långt in på natten. Helt galet bra dag
Då har ja fått min möhippa igår. Fantastisk dag med laserdome, spa behandlingar som vi fick göra på varandra och sen fick jag göra praliner till bröllopet :) sen dans långt in på natten. Helt galet bra dag
Grattis PoS =) Vi ska ta bilder på våra gäster men tänkte bara ta vanliga bilder mot en vägg, hur gjorde ni det?
Men åhh va kul. Men känns som att det är mycket jobb om man ska börja göra iordning för sånt nu. Du vill inte sälja dina saker. haha. Var hittade ni griffeltavlan? Tog dom kort på sig själva eller hur gick dom tillväga?
Ja vill också göra så som ni gjorde PoS, det bestämde jag nu att ja kommer göra med :P Men då får man klippa och klistra lite. tog de lång tid?
Ja gör gärna det, hade varit super gulligt, pratade med både min sambo och syster om det nu när du skrev och båda tyckte det lät som en super bra idé =) Så ja väntar med spänning på dig :)
Hur tog dom kort? Gjorde dom de själva så de bara va en på bilden eller?
Va skrev ni instruktionen på PoS? Super rolig idé verkligen. Försöker hitta bra munnar och sånt att skriva ut. HUr ska de gå att klippa ut de egentligen :P
Ja sitter på sidan och letar, var hittade du munnarna och mustascherna där? Ursäkta utfrågningen men tyckte det var en utmärkt idé =)
Vad skrev du ut det på för papper?
PoS skickat i din gästbok :)