Bröllop vintern 2013/2014
dinkaru - hur gick det på mötet?? :) håller tummen för att det blev som du förväntat
dinkaru - hur gick det på mötet?? :) håller tummen för att det blev som du förväntat
PoS - känns som om ni har STENKOLL ju, toppen :)
gillar med broschbuketter,,men just nu vet jag inte ens om jag kommer ha NÅGON bukett..??..
Va till en annan stad som jag läst hör på BT att dem har bättre priser än i de större städerna,,och genom dess hemsida såg jag att ett märke jag gärna ville prova skulle finnas där. Så begav mig dit - vilken besvikelse!!! Visst fanns det klänningar i hela butiken,,men inte i min storlek!! Fick prova fem stycken, va allt som fanns i tightare stuk, FEM STYCKEN! Och då ska jag tillägga att jag är en 38:a så väl ganska "normal" med lite bredare höfter. Och det där speciella märket, jo tjäna, 2st klänningar va det de hade inne,,,förstår inte riktigt det där att man får kalla sig återförsäljare men man har inga valalternativ till potentiella kunder????
jaja...
nästa dilemma: Hur tänker ni om fotograf??
vi hade bestämt oss för "hobby fotografer" och enbart vigsel och mingel, ca 3-4timmar, pris på runt 5000:-... MEN, nu vet vi verken ut eller in!?
vi ska ju vigas på kvällen, alltså kommer ju förutsättningarna för ljus och dyligt vara riktigt dåligt, bara värmeljus och brasan liksom,,så det är ju extremt svårt att få snygga foton! Är ju inte ens säkert att en proffsfotograf får till det bra utan stativ och lite ljushjälpmedel...Hur tusan ska vi lösa detta??
Vet en grym fotograf som tar 9000:- för 3timmar,,men har inte hört mig för med honom OM han ens tycker det kan bli bra...
??????? :)
WinterWonderland - Hur va klänningen??? Blev du nöjd? Är såååå nyfiken :)
Johanne - ser nu att jag verkligen blandat ihop dig och en annan brud i en annan tråd!! Ledsen... Jag menade 13december..
men hursom är jag jätte glad för er skull :)
Tiden rusar och klockan tickar, ändå så känns det som om man inte kan göra så mycket just nu!
klänningsprovning är det jag kommer ägna mig åt, och att fixa klart gästbokstavlan
verkar om om vi alla ar en liten lugn period just nu :)
Så, var iväg en snabbis idag och provade för andra ggr "på riktigt"
Klänning 1
Champagnefärg: En av dem jag velat prova, kände mig riktigt fin och speciell!!