Inlägg från: Maddox |Visa alla inlägg
  • Maddox

Bröllop vintern 2013/2014

Hur går de för er allihopa? Tyst här inne :) Idag är det 20 dagar kvar tills mitt bröllop. Har haft lite planering och gått igenom vad vi måste göra osv. Listan är inte så lång längre men det är ju endel pill kvar :)
    Har bokat dermabrasion behandling, fransförlängning och make up kurs =) Spännande. 

• Maddox

Va skönt att alla fortfarande har läget under kontroll :) bettansss det är en ansiktsbehandling, googla på de så kan du läsa om det. Verkar vara super bra för de mesta :) tjejen jag ska göra det hos har 500:- rabatt nu så ja passar på :) Solisten ska vi träffa nu på fredag. Vet inte varför men jag är nervös inför det. Fråga mig inte varför :)

• Maddox

Och nu är det verkligen nära för er :) Krya på er. Lika bra att va sjuk nu och va frisk till bröllopet :) Vi träffa vår solist idag och stämde av. Det känns bra nu allting även om vi har en del kvar att fixa med. Allt ska ju planeras in i detalj.

• Maddox

Då anlände min festblåsa :) Ni behöver ju inte kolla ansiktet så noga, ruffsig och dan. Men sjukt nöjd med klänningen som jag gav 169:- för :) Kom även med en brocsh med stenar i silver som man kan ha på. Vet inte vilket jag ska
  • Maddox

Tack marolo! =)
    Japp det är mina bröllopsskor faktiskt :) Min största rädsla är att ja ska ramla in i kyrkan om jag har högklackat (jag brukar ha det dom få gångerna jag är ute) men vågar inte riskera något så ja köpte ballerina :)
    Sen har ja boots till fotograferingen :) 

• Maddox

Ja det förstår jag då :) Min sambo är glad att jag valde ballerina, annars blir jag längre än honom och det är ju inte heller så snyggt kanske :P Eller han känner sig inte bekväm i det. hehe
    När är ert bröllop marolo?

• Maddox

ohh va roligt. Är du nervös? Ja har 11 dagar kvar men det känns fortfarande så overkligt ännu :)

• Maddox

Gud va härligt Marolo! Vilken lycka. Vi åker inte förens den 28 April så det kommer säkert kännas som en evighet kan jag tro.
    Mysigt med bara något litet med. Men så gott med 5 rätters :) Avis, vi ska ha buffé till våra 60 gäster :) 

• Maddox

Stort grattis MH2014 :) spännande att få se bilderna. Ha en skön resa tillsammans med din man :)

• Maddox

Nu kom jag på att jag måste göra vigselprogram såhär i sista stund. Får knåpa ihop ett snabbt :) Nervös nu betansss? Nu är det snart vår tur. En vecka kvar :)

• Maddox

jasså va var det för psykbryt?
    Nästa vecka blir intensiv, nu jobbar jag inatt och imorgon natt innan jag är ledig i en vecka men där innan bröllopet ska vi träffa prästen ige och öva, ja ska få min dermabrasionbehandling, fransförlängning träffa toastmasterparet och fixa klart det allra sista.
    Jag tror och hoppas verkligen att jag inte glömmer något viktigt men känns som att vi fortfarande har läget under kontroll.
    Fick min vita klänning i fredags med, men vart inte lika nöjd med den som den lila så det blir nog bara den lila på festen. :) Lika bra det, kan bli lite för mycket ombyte. 

• Maddox

usch ja minsta lilla kan starta ett kaos i huvudet nu. Vädret har gått från regn hela dagen till inget regn så ja hoppas de stämmer :)
    Dock har vi fått 3 bortfall av gäster då 2 i deras närhet har dött. Skit trist nu men vad ska man göra. Dom platserna får lämnas tomma eftersom vi skrivit ut festhäftet.
    Ja ska ha brudklänningen tills efter valsen sen byter ja om till den lila.
    Mysigt med Berlin, där var jag på klassresa när jag gick i 9:an eller där någon gång.Mysigt! =)
    Nu ska jag åka iväg på ansiktsbehandling. sköööönt 

• Maddox

Då har man gjort fransförlängning och tränat i kyrkan. Nu kryper sig nerverna på lite här märker ja :) Många som blir sjuka i dessa tider med så där är endel som inte kan komma, väldigt trist.
    I och med att bordsplacering och häftena är utskivna så får dom platserna tyvärr stå tomma. 

• Maddox

Ja det är lite trist men vi kommer ju bli gifta ändå och ha många som är med oss och firar så det kommer nog bli toppen! =) Vi har varit i lokalen nu i 2 timmar och ställt iordning bord och lagt på dukar, så imorgon när vi vaknar blir det att fixa allt där =) Riktigt roligt, ja ville inte åka därifrån ju :P

• Maddox

Då var man gift nu =) Så skönt att allt är över samtidigt som man säkert kommer sakna all stress och alla förberedelser! Hela dagen var helt underbar från morgon till kväll. De kunde inte blivit bättre <3
    Stort Grattis till dig med bettansss! 

• Maddox

Helt fantastiskt nöjda =) allt gik enligt planerna här med och det blev bättre än väntat =) Dessutom efter 2 ½ år plussade jag dagen efter bröllopet, alltså igår. :) Kunde inte avsluta helgen på ett bättre sätt! =)

Svar på tråden Bröllop vintern 2013/2014