Bröllop vintern 2013/2014
Så här ser gästboken ut som jag gjort! :)
Så här ser gästboken ut som jag gjort! :)
Dock är det lite missvisande för jag har sprat det som bilder istället för i Ppt. Men ni ser ju själva grunden! :)
Va roligt Nettan och så söta ni är ihop! :)
Sitter och njuter av lite svarta oliver och brieost innan min blivande kommer hem. Håller på med festprogrammet och kände att jag behöver en paus i skrivandet. Jag tycker det är så knepigt att försöka komma på vad man ska skriva om gästerna. Vi har hittills skrivit det så att allt inte blir självklart utan att man kommer behöva fråga personen i fråga vad det står för om man vill veta. Just för att det ska kunna bli lättare för gästerna att hitta samtalsämnen, förhoppningsvis iaf. Men just nu står det still bland de grå. Nåja, det finns ju tid kvar trots allt!
Den 16:e november kommer vi ha ett första planeringsmöte med värdparet, tärna, marskalk och toastparet. Det ska bli så kul att få komma igång "på riktigt" :)
Däremot fick jag en liten dipp angående min klänning härom kvällen... Kommer jag ångra att jag inte har en tvåfärgad som det var tänkt från början? Någon som har några synpunkter på "min" klänning och den jag hade tänkt från början? Tror ni att jag kommer ångra mig?
Du har nog rätt MH! Det röda får komma in via smycken och buketten. Dock kommer den mest bestå av benvita rosor. Men det blir ett par röda kallor också.
Va härligt med ringen din!
izredam både "må din väg" och "se jag vill bära" är psalmer! Så jag tror nog absolut de är ok! :) Ibland kan de vilja ha en psalm med som hör till årstiden men de kommer dem tala om i så fall! Jag älskar klänningen jag har provat Bella! Jag fick bara en sån oändlig dipp häromkvällen och blev osäker men jag tror det kommer bli kanon!
Grattis Bella! :) Här händer det grejer minsann när man är iväg! :)
Haha, du är ju för söt MH! :)
Här är det lite stiljte just nu men hoppas det blir fart igen efter lördag när vi har planeringsmöte med alla inblandade! :) Tror att det mesta utom servertterna är inköpta nu!