Inlägg från: izredam |Visa alla inlägg
  • izredam

Bröllop vintern 2013/2014

Att skriva ut från publisher visade sig vara lättare sagt än gjort dock... Får luska lite mer i det där... Tommy skrev på placeringskorten också :D han skriver mycket finare än mig så :P

• izredam

Tack förresten Nettan :) Känns bra att någon annan sa att det såg okej ut :)

Tror jag kom på hur jag ska lösa problemet med utskriften nu. Tror skolans skrivare helt enkelt inte skriver ut som publisher tror... Vore skönt att bli klar med det i början på veckan :)

Sakerna på listan försvinner sakta med säkert. Just nu är det trots allt skolarbete som är det svåraste att få klart. Förhoppningsvis lyckas jag krångla igång ett program vi behöver på min egen dator, då har jag helt plötsligt hela mellandagarna på mig att göra klart det! Alla som har läst kursen tidigare säger att det tar mycket tid så...

Hur känns det för er som gifter er nu i veckan då? Och är det inte någon/några som redan gift sig? Hur gick det?!

• izredam

Men Lindlund, vad är det du säger? Så himla orättvist! Jag beklagar verkligen. När min låtsasmamma gick bort för ett par år sedan var allt i en dimma i flera veckor, så himla orättvist när människor går bort för tidigt!

Bella: Grattis :D Vad fina ni var! Roligt att se lite bilder :) Vilken söt son ni har också :) Det är såna där historier som gör mig sugen på att skaffa barn, men det får allt dröja ett par år till - ett och ett halvt år kvar på studierna, känns ju vettigt att bli klara med det först ;)

• izredam

Manschettknapparna kom idag! Det är verkligen jättefina :) (även om ni får ursäkta den enormt fula bilden)

Har varit iväg på studieresa i 16 timmar idag, lagom mör i huvudet är man nu, men jag fick i alla fall svar från restaurangen angående allergier och från kyrkovaktmästaren angående marschallhållare så nu känns nästan allt under kontroll. Utom skolarbetet då, men det är ju lika för alla, inte värre för mig egentligen och jag ligger ändå före alla andra så jag borde nog slappna av.

Imorgon ska jag ringa hotellet och boka det, se till att få en tid på vårdcentralen och färga håret! Och jobb och skola då ;) Sista jobbdagen för året imorgon dock :) Får nog ta med mig termosarna från jobbet imorgon med så vi får dem också :)
  • izredam

Lyckades hitta inställningen för hur jag ska skriva ut festprogrammet! Sen ska det bara kopieras, men det löser sig ju :D

• izredam

Lindlund: jag gissar att ni redan träffat prästen nu och nej, det räcker gott så :) prästen berättar resten :P det är lite texter som ska väljas också, men det löste vi där utan förberedelse :) lycka till!

• izredam

Verkligen! Det är 10 dagar kvar för oss idag! Helt sjukt när man tänker på allt skolarbete som ska göras innan dess. Men det blir så skönt när det är klart sen!

Kom på nu att jag FORTFARANDE inte har ringt till hotellet. Det MÅSTE vi göra imorgon! Imorgon har jag en av två labbar i min ena kurs också (den andra är på måndag, sen projektredovisning i den kursen på torsdag nästa vecka). Har en lätt migränkänning också, fantastiskt.

Letar bilder till festprogrammet. Har hittat några, men alla bilder är från när vi tog studenten (fester innan och så samt sommaren efter) eller nu i somras... Känns ju inte så roligt :/ har EN bild från när vi var på finlandskryssning med hans familj, men den är bara rolig för att alla sitter och tittar ner på sina telefoner på bilden och om jag skär bort alla andra så blir det ju inte ens roligt... I övrigt verkar vi hålla oss ifrån att vara med på samma bild...

• izredam

Vi har från studenten (typ två månader in i vårt förhållande) och så nu i sommras... Men det får duga :)

Jag gillade den första av de klänningarna bäst MH :)

Och ja, Nettan, hur har det gått? :D

• izredam

Vi är nere på ensiffrigt i nedräkningen nu :) Har läget under kontroll ändå tycker jag. Hämtade termosarna till glöggen idag också och nu fick jag tummen ur och ringde hotellet. Det var ledigt (som tur var, det är ju inte en så stor stad tack och lov). Så det blir "sviten" på hotell Wictoria i Mariestad. Skönt att ha det fixat.

Inatt är det bio som gäller. Lucia movie night är en årlig tradition för oss. Alltid skoj!

Det stora som är kvar på listan nu är att skriva klart festprogrammet samt skriva ut fest och vigselprogram. Resten är bara smågrejer (köpa marschaller t ex). Och så skolarbeten.

Hur går det för er andra?

• izredam

Vad fantastiskt! Skönt att allt blev bra trots att naglarna inte verkade bli som du tänkt dig :D

Ha det så bra på minimoon:en :D

Svar på tråden Bröllop vintern 2013/2014