• jolm

Vilken av dessa ringar?

Hej, jag har väldigt svårt att välja ring. Jag vill att det ska vara en jag kan vara nöjd med hela livet gällande stil men jag vill inte ha en för tråkig ändå. Jag tänkte höra vad ni tycker om de här två, vilken är mest klassisk, praktiskt och snyggast? (Min förlovningsring är en tunn eternetyring med diamanter runt om)

Ring 1: 1,3 carat ljust rosatonad morganit med diamanter på sidorna

Ring 2: 1 carat vit topaz med diamanter på sidorna

• Svar på tråden Vilken av dessa ringar?
  • BlivandeBruden

Den understa 2 an är otroligt vacker!

• Sandra84

Ring nr2 är precis vad jag letat efter! Vilken sida hittade du den på? Pris?

• MerlonaZ

Om du har möjlighet att prova några liknande ringar, tycker jag att du ska göra det. Svårt för oss att avgöra vad som passar dig bäst, och vad du kommer känna dig bekvämast med. Tråksvar, men vad fan... ;) Tycker personligen att 1:an är snyggast, stilrent och klassiskt är min melodi... :)

• Lavia

Båda ringarna är fina men ganska tunna. Jag hade funderat över hur väl de står emot tidens tand med tanke på slitaget. Nummer två är finast.

• Eleya

Helt klart ring 1!

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, Lycka är bara en känsla, att vara tillfreds är ett tillstånd*
  • Js Fästmö

Ring 1 omman ör tvungen att välja. Nummer 2 är för mycket " nu leker vi Dynastin och tar ett banklån".

Svar på tråden Vilken av dessa ringar?