karamell skrev 2013-03-26 20:50:19 följande:
Jag förstår din sits, jag gjorde samma fel att inte kolla överhuvudtaget på vigselringen vid valet av förlovningsringen, vilket resulterade i att jag valde en hammrad förlovningsring som i sig är jättefin men hade jättesvårt att hitta en matchange vigselring.
Det slutade med att jag köpte den dröm-vigsleingen jag ville ha, trotts att den inte passar och förlovningsringen kommer jag att bära på ett halsband alt. på höger handen.
Det ser ut som att din ring är mönstrad/hamrad, stämmer det?
Den ringen du tittar på är fin, tänker du den i vit guld eller rött?
Ja den är lite mönstrad längs "kanterna" så det är det som gör det så svårt att hitta någon som passar till, plus att ringen är väldigt tunn. Vitt guld är det vi kikar på :)
annapia skrev 2013-03-26 21:47:35 följande:
Hej! Vackert med en en likadan ring till men med en eller flera stenar i.
TheD skrev 2013-03-26 22:39:37 följande:
Min vigselring har inga mönster, bara stenar. En mittsten och sex sidostenar. Så det är inte svårt att hitta något som matchar. Jag designade min själv.
FruForsmark skrev 2013-03-27 10:40:03 följande:
Ett lite tunnare diamantband vore läckert till. Tycker din förlovningsring är fin.
Tack hörrni! Jag var in till en guldaffär här i stan och provade lite, det verkar som att det kommer att bli den här:
www.schalins.com/alla-serier/guld/allians/v/69/203-3-59-5, precis som "Drömprinsensfru" även länkade :)