Anonym skrev 2013-03-27 10:32:48 följande:
Vet du vad, du lägger upp inlägg efter inlägg och alla handlar om att du är osams med svärmor, eller din kille eller att släkten bråkar, eller att folk bjuder in sig själva och inget blir som du tänkt dig. Och ni har egentligen inte råd och allt är bara skit och pannkaka.
Jag tycker att ni nog ska backa några steg och ta det lite lugnt. Reda ut alla problem ni verkar ha, spara pengar och fundera på hur ni egentligen vill leva ert liv.
Det verkar som att du bara tycker att allting är jätte jobbigt och alla andra gör så himla fel hela tiden och du mår bara dåligt.
ja det blev INTE som planerat med tanke på att flytten kostade oss 30000 kr vilket vi inte hade räknat med, så dörav rök vår budget, med detta betyder ju inte att vi inte älskar varandra och inte vill leva i hopp, vår relation är bra förutom det som inträffade med svärmor, men tyvärr kan INTE jag råför att hon är som hon är, dock komme rej hon på bröllopet och jag är nöjd den biten är klar, och allt annat är kanon med bröllopet, förutom att mat & porslin ändrats, å andra sidan i slutet är de väl endå bara vår kärlek som räknas? och nej det är absolut inte alla andras fel att saker skett vilket jag INTE påstått heller, ett gräl uppstod då jag blivit utsatt av min svärmor detta är tom polisanmält och de var hon som hoppade på mig, så ja hon ställde till ett rent helvete, sen att folk som vi INTE trodde skulle ha invändningar emot att ej komma på vigseln visade sig vilja komma va ett bekymmer, men som du se planerar vi om me mat & porslin, det blir inte till 100% som jag vill, MEN det jag vill är att vi ska bli man & hustru mest av allt, men de betyder väl endå inte att jag endå blir besviken att saker ej går som de skall & jag vill