Inlägg från: Festochfoto |Visa alla inlägg
  • Festochfoto

jag får ett trailer trash bröllop

Oj vad trist.Som många andra skrev så är det er bröllop och ni bestämmer hur många som ska komma, men jag förstår om om man inte kan säga nej till folk heller.Jag har lite tips på hur du kan få det blir bra ändå.Du skulle kunna skriva i inbjudn kort attt inga presenter önskas men en självkostnadspris på 300 kr person t ex, så kan man fixa en mindre två rätter på en liten restaurang med dessa pengar.Eller om man gör en knytis och gästerna kan ta med sig mat, helst en dag innan så kan ni lägga upp det fint på bröllopsdagen,så kan ni använda pengarna till maten till något annat som ni behöver till bröllopet.Ni kan önska er pengar till present och att folk lägger in dem på ett konto tidigare än bröllopsdatumet och så kan ni använda en del av dem till bröllopet.Duka champange glas i plast behöver inte vara fult, finns en bild via min sida så kan du se att det jätte fint dukat med plast champange glas om man har en snygg plats att ställa dem på eller om ställer något fint dekorations material bredvid. Tex heliumballonger i de färg tema som ni har. Man kan dekorera väldigt snyggt med helium ballonger och det kostar inte mycket penagr. Ni kan ha det bakom er, dekorera altargången eller som höga bordsdekorationer i kombination med enkla blommor som ni kan köpa eller plack ute i naturen.Dekorera mycker med värme ljus, det blir mysigt och häftigt och kombinera dem med blommor, om det blir dyrt så kan man plocka jätte vackra blommor ute i naturen och ni ska gifta er på sommaren så det finns en hel de.Ni kan dekorera med trädd´, björkar är jätte fina. Häng små vita band som ni knyter i rosetter för att få bröllopskänsla Det finns en hel del att göra med enkla knep, skriv gärna om du behöverfler tips.Lycka till 

Svar på tråden jag får ett trailer trash bröllop