Inlägg från: stormhelen |Visa alla inlägg
  • stormhelen

Hon gör mig galen!!!

Du gör inget fel i att bli arg och besviken på din väns betende. Som ovanstående skrivit, det är ERT bröllop och det är NI som bestämmer över vilka ni vill bjuda och inte bjuda. Din vännina har två val i det här läget, antingen tackar hon ja till inbjudan eller så tackar hon nej om det av någon anledning inte passar henne.

Fortsätt och stå på er och ge er inte. Är det fler som hör av sig å hennes vägnar så kontakta henne och fråga vad hon menar med det och att ni inte tänker ändra er bara för att göra henne till viljes. Då måste ni ju göra samma sak för alla andra.

Jag tror inte att det är någon bra ide att ta tillbaka inbjudan (om hon nu inte skulle göra något ännu värre än att beklaga sig till folk), låt henne få en chans att svara på inbjudan. Men gör det klart för henne att inbjudan endast gäller henne och ingen annan inte ens hennes barn.

Det är väldigt intressant att ett bröllop kan locka fram de sämsta sidorna hos folk. Det ska ju vara en lyclig tillställning. Men folk tycks tro att de har rätt att bli inbjudna och att de får ta med sig vem de vill.

Svar på tråden Hon gör mig galen!!!