-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Vilken av dessa 2 klänningar tycker ni är finast till mina tärnor? De ska vara 6st, och klänningarna ska vara champange-färgarde.
-
De 2 första bilderna är altså samma klänning, la upp en på baksidan så ni ska kunna se släpet också.
-
Jag funderar själv på klänning 2 till mina tärnor :) Älskar "ärmarna"!
-
Jag gillar inte riktigt släpet, så jag röstar på nr 2
-
Jag röstar på nummer två. Tycker egentligen bättre om ettan, men gillar inte rosetten bak.
-
Tack för era svar tjejer!
Var helt inne på klänning 1, (jag gillar rosetten bak) men sen fick jag syn på klänning 2 nyss och blev ännu mer kär i den! Jag älskar också "armarna" tycker det ser elegant och femanint ut, och det är dessutom smickrande! -
Har du frågat tärnorna vad de tycker? jag gillar ettan, fast jag hade nog klippt av släpet som bara verkar vara från rosetten? Tvåan är också snygg, men ettan är lättare om man behöver bh under.
-
Jag gillar nr 1 utan rosetten... usch.
-
Jag gillade ryggen på ettan, och rosetten, men jag skulle också ha klippt av släpet. Men det beror ju lite på hur erat bröllop är också, med en katedralkänsla och/eller herrgård som lokal så passar nog släpet också :)
-
Jag har beställt nr 2 till mina tärnor och alla tre älskar den!
-
Tycker 2an var supersöt :)
-
Ettan var väl fin, men tvåan skulle jag kunnat köpa som egen festklänning.
-
Jag säger detsamma som Ariana, har du frågat tärnorna vad dom tycker?
-
Ååååh vad kul med så många svar! Tack tjejer!
Jag har inte hunnit få svar från alla tärnor men har 3 av 6 sagt att de föredrar nr 2.
Det kan vara lättare att röra sig i utan släpet som finns på ettan.
Riktigt svårt, två snygga klänningar tycker jag! -
Vad kul att höra att du har beställt just den! Beställde ni efter tärnornas mått? i Vilken färg beställde ni dem?Jens och Jennie skrev 2013-04-02 17:22:16 följande:Jag har beställt nr 2 till mina tärnor och alla tre älskar den!
Alla satt bra med passform och så? -
Såg nu att nr.2 är ganska djupt och brett skuren i ryggen, hur kommer ni lösa det med BH?karamell skrev 2013-04-02 22:17:00 följande:Vad kul att höra att du har beställt just den! Beställde ni efter tärnornas mått? i Vilken färg beställde ni dem?
Alla satt bra med passform och så? -
Röstar nummer ett enkom av den anledningen att modell nummer två inte är klädsam för alla. Fråga dina tärnor vad de tycker?