Inlägg från: karamell
|
-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Vilken av dessa 2 klänningar tycker ni är finast till mina tärnor? De ska vara 6st, och klänningarna ska vara champange-färgarde.
-
De 2 första bilderna är altså samma klänning, la upp en på baksidan så ni ska kunna se släpet också.
-
Tack för era svar tjejer!
Var helt inne på klänning 1, (jag gillar rosetten bak) men sen fick jag syn på klänning 2 nyss och blev ännu mer kär i den! Jag älskar också "armarna" tycker det ser elegant och femanint ut, och det är dessutom smickrande! -
Ååååh vad kul med så många svar! Tack tjejer!
Jag har inte hunnit få svar från alla tärnor men har 3 av 6 sagt att de föredrar nr 2.
Det kan vara lättare att röra sig i utan släpet som finns på ettan.
Riktigt svårt, två snygga klänningar tycker jag! -
Vad kul att höra att du har beställt just den! Beställde ni efter tärnornas mått? i Vilken färg beställde ni dem?Jens och Jennie skrev 2013-04-02 17:22:16 följande:Jag har beställt nr 2 till mina tärnor och alla tre älskar den!
Alla satt bra med passform och så? -
Såg nu att nr.2 är ganska djupt och brett skuren i ryggen, hur kommer ni lösa det med BH?karamell skrev 2013-04-02 22:17:00 följande:Vad kul att höra att du har beställt just den! Beställde ni efter tärnornas mått? i Vilken färg beställde ni dem?
Alla satt bra med passform och så?