Inlägg från: Tjörnbrud |Visa alla inlägg
  • Tjörnbrud

Fler som ska gifta sig Juli 2014?

Här är en till som ska gifta sig 19 juli 2014 ,i Skärhamn :) Vi har bokat kyrka, lokal och preliminärbokat fotograf, vill träffa honom bara innan vi bokar definitivt. Vi har valt en kyrka som heter Stenkyrka och festen blir på Restaurang Vatten. Vi ska skicka ut save the date kort, troligen till midsommar. Det ska släppas som en bomb så alla får veta samtidigt. Har redan vart nära att vi har försagt oss så ingen idée att hålla på det ;) + att jag/vi vill kunna bolla idéer. Korten harbjag designat i ett program som man sedan kan skicka iväg för tryck, men där fastnade vi :( går inte att skicka iväg och sparar man blir det fel format och jag kan inte ändra, så irriterande. Men det löser sig ;) Roligt att se att det går bra för alla.

• Tjörnbrud

Här är första prov-inbjudningskortet vi har gjort. Saknas några små detaljer, och pärlbandet måste vi limma på ett annat sätt, limpistol gick inte så bra. Vi vill ha tackkort och festprogram i samma tema så det kommer ta sin lilla tid :)

• Tjörnbrud
    Tjörnbrud skrev 2013-06-11 11:21:02 följande:
    Här är första prov-inbjudningskortet vi har gjort. Saknas några små detaljer, och pärlbandet måste vi limma på ett annat sätt, limpistol gick inte så bra. Vi vill ha tackkort och festprogram i samma tema så det kommer ta sin lilla tid :)

Men kvinnans namn ska stå först va? Eller? Kom på det i efterhand.
  • Tjörnbrud
    Pia88 skrev 2013-10-18 18:25:46 följande:
    Jag var och provade klänningar 2 olika gånger innan jag hittade Den. Ibland är det inte kärlek vid första ögonkastet utan mera en... långsam romans (?)...  Eller nåt sånt.. Tungan ute

Nu kommer iaf en bild på skorna Glad väskan är oxå blå. men mera mörkblå (inte svart som den ser ut på bilden).. Men passar endå bra med klänningen... Varken klänningen, skorna eller väskan är i exakt samma nyans blått.. Men om man inte tittar så noga så blir det bra Flört skorna är färgade för att matcha bättre...

Vilka fina skor, vart har du hittat dom? :)
  • Tjörnbrud
    Pia88 skrev 2013-11-08 20:48:22 följande:
    Köpte dom samtidigt som brudklänningen.. Märket är Rainbow och skorna heter Matilda Glad är färgade speciellt för att matcha klänningen Hjärta köpta i Vasa, Finland...
    OKej, väldigt fin färg :)
Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?