Inlägg från: Niini |Visa alla inlägg
  • Niini

Fler som ska gifta sig Juli 2014?

Pia88 skrev 2013-09-29 10:17:10 följande:
    Vi var o se på ringar igår Glad kom fram till vad jag INTE vill ha och vad jag Troligen vill ha... Så nu och holla med fler burtiker för att hitta Favoriten Skrattande nåt som den men eventuellt en anna fattning runt mittersta diamanten.. Har 2 färgad 3mm ring med diamantslipning som förlovningsring...

Måste bara lägg mig i nu ;) Ta o koll på www.sandberg.fi om inte du redan kollat. Dom har massor i samma stuk :)
  • Niini
    Julibrud2014 skrev 2013-10-10 07:14:37 följande:
    Tack! Ska kolla!
    teres77 skrev 2013-10-09 22:26:27 följande:
    Idag har jag gjort prototyp på inbjudningskort och meny/placeringskort... Så verkligt allt blev när jag höll det i handen. Alltså, ännu mer verkligt!! Skrattande Ska försöka ladda upp lite bilder senare, tog kort med telefonen och det funkar ju inte att ladda upp via den. 

Det kommer bli så bra!!! Jag är supernöjd. Så där osvenskt, skitnöjd faktiskt...  
    Visa visa!!! Jag tycker det är jättesvårt att göra de tillräckligt enkla för att orka göra många men samtidigt sådär fina som inbjudningskort till bröllop bör vara
    Kan tipsa om Tiimari, där har dom en hel del "halvfärdiga" kort, dvs färdigvikta o sånt. Dom har ju dessutom reanu då dom ska sluta :) Sinooperi börjar tyvärr vara ganska urplockat då jag var dit förra veckan då dom ska förnya affären. Men annars brukar dom ha i princip allt man kan behöva :)
  • Niini
    a ring on my finger skrev 2014-02-14 10:00:10 följande:
    På tal om underkläder som håller in och problem vid toalettbesök.
    Jag fastnade för den här som faktiskt ser riktigt snygg ut i kupan, håller in magen OCH går att öppna i grenen vid toalettbesök...frågan är bara om man klarar av att knäppa knapparna själv om man har underkjol och grejor, hahaha....vad tror ni??

www.zalando.se/maidenform-bodies-beige-m9621k...

Det är faktiskt inte alls så knepigt som man skulle tro att gå på toaletten med brudklänning, jag gick själv utan problem med min klänning. Dock behövs ju lite svängrum :)

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?